29-11-2021 10:43
29-11-2021 10:59
Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałem Twoją prośbę o przyśpieszenie sprawy do odpowiedniego działu w naszym banku.
Postaramy się rozwiązać Twoją zgłoszenie, najszybciej jak to możliwe.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Obecnie nie planujemy udostepnienia naszej aplikacji w AppGallery. Niemniej jednak zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
05-06-2023Również składałem reklamację, rozpatrzono ją pozytywnie z informacją o potrzebie aktualizacji systemu informatycznego (to było końcem lutego). Na ten moment nic się nie zmieniło, nadal widnieje stara
... 05-06-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |