Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Bankomat "wciągnął" pieniądze.
29-11-2021 10:43
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Dzisiaj ok. Północy dokonywałem wpłaty blikiem w bankomacie kwoty 1000zł.
Po przeliczeniu banknotów, urządzenie zwróciło mi "nierozpoznane banknoty" 100zł x 2, pieniądze odebrałem natomiast urządzenie się zawiesiło, na ekranie wyświetlił się jakiś niejasny ciąg znaków i po chwili wróciło do ekranu głównego i urządzenie nie wydało potwierdzenia. Pomyślałem, że pewnie kwota później zostanie zaksięgowana, więc postanowiłem wpłacić pozostałe 200zł tymi samymi banknotami które urządzenie nierozpoznało i wszystko przebiegło bez problemu i 200zł zostało natychmiast zaksięgowane. W takim razie w urządzeniu pozostało 800zł.
Rzadko korzystam z bankomatów i to jest kolejny powód. Tym bardziej że do godziny 14 musze odebrać paczkę w paczkomacie która jest prezentem i w tej chwili nie wiem co robić.
Można poprosić o ponaglenie sprawy?
Sprawa została zgłoszona pod numerem 026281/112021
Pozdrawiam
Dzisiaj ok. Północy dokonywałem wpłaty blikiem w bankomacie kwoty 1000zł.
Po przeliczeniu banknotów, urządzenie zwróciło mi "nierozpoznane banknoty" 100zł x 2, pieniądze odebrałem natomiast urządzenie się zawiesiło, na ekranie wyświetlił się jakiś niejasny ciąg znaków i po chwili wróciło do ekranu głównego i urządzenie nie wydało potwierdzenia. Pomyślałem, że pewnie kwota później zostanie zaksięgowana, więc postanowiłem wpłacić pozostałe 200zł tymi samymi banknotami które urządzenie nierozpoznało i wszystko przebiegło bez problemu i 200zł zostało natychmiast zaksięgowane. W takim razie w urządzeniu pozostało 800zł.
Rzadko korzystam z bankomatów i to jest kolejny powód. Tym bardziej że do godziny 14 musze odebrać paczkę w paczkomacie która jest prezentem i w tej chwili nie wiem co robić.
Można poprosić o ponaglenie sprawy?
Sprawa została zgłoszona pod numerem 026281/112021
Pozdrawiam
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-11-2021 10:59
Re: Bankomat "wciągnął" pieniądze.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałem Twoją prośbę o przyśpieszenie sprawy do odpowiedniego działu w naszym banku.
Postaramy się rozwiązać Twoją zgłoszenie, najszybciej jak to możliwe.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość