Odpowiedz

Bankomat "wciągnął" pieniądze.

Witam.
Dzisiaj ok. Północy dokonywałem wpłaty blikiem w bankomacie kwoty 1000zł.
Po przeliczeniu banknotów, urządzenie zwróciło mi "nierozpoznane banknoty" 100zł x 2, pieniądze odebrałem natomiast urządzenie się zawiesiło, na ekranie wyświetlił się jakiś niejasny ciąg znaków i po chwili wróciło do ekranu głównego i urządzenie nie wydało potwierdzenia. Pomyślałem, że pewnie kwota później zostanie zaksięgowana, więc postanowiłem wpłacić pozostałe 200zł tymi samymi banknotami które urządzenie nierozpoznało i wszystko przebiegło bez problemu i 200zł zostało natychmiast zaksięgowane. W takim razie w urządzeniu pozostało 800zł.

Rzadko korzystam z bankomatów i to jest kolejny powód. Tym bardziej że do godziny 14 musze odebrać paczkę w paczkomacie która jest prezentem i w tej chwili nie wiem co robić.

Można poprosić o ponaglenie sprawy?
Sprawa została zgłoszona pod numerem 026281/112021

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Delox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 746 wyświetleń)

Re: Bankomat "wciągnął" pieniądze.

Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałem Twoją prośbę o przyśpieszenie sprawy do odpowiedniego działu w naszym banku.

Postaramy się rozwiązać Twoją zgłoszenie, najszybciej jak to możliwe.

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

 

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 741 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

17-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

17-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Coś nałgałeś. Próbowałem właśnie zrobić przelew i nawet nie chodzi o to, że wymagają autoryzacji. Ja w ogóle go nie mogę wykonać. Pojawia się komunikat:

 

Nie możesz zrobić tego przelewu w Moim ING. Kwo

...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy