Odpowiedz

Bankomat Planet Cash "zjadł" pieniądze

Szanowni Państwo,

w dniu wczorajszym próbowałem wypłacić pieniądze blikiem w bankomacie Planet Cash. Przy pierwszej próbie środki zostały ściągnięte z konta, nie nastąpiła jednak wypłata gotówki {1400 zł), po czym nastąpił zwrot na konto. Niestety spróbowałem jeszcze raz, tym razem chodziło o 1000 zł. Środki znów zostały ściągnięte z konta, wypłata gotówki nie nastąpiła, nie nastąpił też jednak zwrot na konto.

Stojąc przy bankomacie zgłosiłem reklamację, która otrzymała numer 119520/092024. Nie rozumiem jednak, dlaczego w tak oczywistej sprawie muszę czekać aż trzy tygodnie na jej rozwiązanie.

Bardzo proszę o interwencję i szybki zwrot środków.

Odpowiedz
0 Lajków
markri
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-10-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 480 wyświetleń)

Re.: Bankomat Planet Cash "zjadł" pieniądze

Przekazałam prośbę o pilną analizę Twojej reklamacji.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Czyli może widnieć jakaś część na minusie, dziekuje bardzo za odpowiedz 😊

24-04-2025
Re.: Limit zadłużenia

Jeśli Twoja umowa odnowi się automatycznie, to w takiej sytuacji limit nie musi być spłacony w tym dniu. Korzystasz z niego tak jak do tej pory Emotikon: Szczęśliwy

24-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy