Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi moje pieniądze

Dzień dobry,

 

W dniu dzisiejszym o godzinie 14:35, korzystałem z bankomatu/wpłatomatu w placówce ING zlokalizowanej w Krakowie, przy ul. Kapelanka 42B, nr bankomatu RNETP051 PLN. Podczas wpłaty, urządzenie zatrzymało pieniądze, a transakcja nie została zrealizowana prawidłowo. W czasie, gdy pieniądze były przeliczane, bankomat wyświetlił komunikat, że urządzenie jest nieczynne, mimo że sama czynność przeliczania nie została jeszcze ukończona. Karta cały czas była w bankomacie, po czym po chwili, około 3 minut pieniądze nie zostały mi zwrócone a bankomat zaczął działać jakby na nowo, wyświetlając powitalny komunikat. kartę mi po dłuższej chwili oddało. Nie znam dokładnie pełnej kwoty. ale opiewała na kilkanaście tysięcy zł i powyżej. Pieniądze włożone do bankomatu były proste, niezniszczone oraz w żadnym stopniu nienaruszone, brak przecięć, podarć. Wysokość wpłaty przekracza kilkanaście tysięcy zł dlatego też chciałbym aby moja sprawa została rozpatrzona pilnie, a nie w przeciągu kilkudziesięciu dni. To były wydatki, które jestem zobowiązany uregulować i zbierałem je lata, stąd też nie wyliczyłem dokładnie ile powinienem mieć. Zgłosiłem reklamację pod nr: 100825/092025, ale ma zostać rozpatrzona najpóźniej do 22.09. Te pieniądze są mi potrzebne!!! PO TO KORZYSTAM Z WPŁATOMATÓW JESZCZE W DODATKU W SWOIM BANKU, ABY NIE BYŁY ZAMROŻONE ALBO CO GORSZA - TAKA SYTUACJA MOGŁA NIE ZOSTAĆ W PEŁNI WYJASNIONA!

Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2304
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2025
Wiadomość 1 z 4 (1 421 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi moje pieniądze

Przykro mi, że Twoja wpłata nie została zaksięgowana. Przekazałam numer zgłoszenia do działu reklamacji. Na reklamacje odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe, a czas w niej podany jest maksymalnym czasem odpowiedzi z naszej strony. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 403 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi moje pieniądze

Dzień dobry,

Jak wygląda obecnie sytuacja? Proszę o aktualny status.
Odpowiedz
0 Lajków
Bartek2304
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
01-09-2025
Wiadomość 3 z 4 (1 321 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi moje pieniądze

Nie mamy tutaj dostępu do danych naszych klientów i do systemów bankowych. Nie sprawdzimy tutaj statusu reklamacji. Prosimy skontaktuj się z nami na czacie. Status reklamacji możesz również sprawdzić w Moje ING - Kontakt i pomoc - Reklamacje i zgłoszenia - Status reklamacji i zgłoszeń.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (1 319 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy