Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Dzień dobry, w dniu wczorajszym tj 03.04.2023 podczas wpłaty 10000 zł wpłatomat pokazał komunikat o błędzie modułu wpłat. Pieniądze pozostały zamknięte w kasetce przy czym prawdopodobnie nie doszło nawet do ich przeliczenia bo nie usłyszałem żadnego charakterystycznego dźwięku, nie pojawiły się na koncie ani prawdopodobnie nie wpadły dalej do odpowiedniej kasetki wewnątrz bankomatu. Ekran wrócił do stanu początkowego z tym, że możliwość kliknięcia i wykonania kolejnej wpłaty została zablokowana a ja pozostałem bez gotówki oraz bez żadnego fizycznego potwierdzenia, że próbowałem wpłacić pieniądze.

 

Kontaktowałem się z infolinią i zgłosiłem reklamację (101415/042023), która jest w trakcie analizy od wczoraj. Pani z którą rozmawiałem obiecała oznaczyć zgłoszenie jako pilne aczkolwiek nadal pozostaję bez żadnej informacji a pieniądze są mi niezbędne do wykonania opłat.

Odpowiedz
0 Lajków
Heimdall
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 514 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

[ Edytowane ]

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 508 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Dostaliśmy sygnał, że 4 kwietnia popołudniu pojawiły się nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Znajdziesz je w Moim ING w zakładce Wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy