Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Dzień dobry, w dniu wczorajszym tj 03.04.2023 podczas wpłaty 10000 zł wpłatomat pokazał komunikat o błędzie modułu wpłat. Pieniądze pozostały zamknięte w kasetce przy czym prawdopodobnie nie doszło nawet do ich przeliczenia bo nie usłyszałem żadnego charakterystycznego dźwięku, nie pojawiły się na koncie ani prawdopodobnie nie wpadły dalej do odpowiedniej kasetki wewnątrz bankomatu. Ekran wrócił do stanu początkowego z tym, że możliwość kliknięcia i wykonania kolejnej wpłaty została zablokowana a ja pozostałem bez gotówki oraz bez żadnego fizycznego potwierdzenia, że próbowałem wpłacić pieniądze.

 

Kontaktowałem się z infolinią i zgłosiłem reklamację (101415/042023), która jest w trakcie analizy od wczoraj. Pani z którą rozmawiałem obiecała oznaczyć zgłoszenie jako pilne aczkolwiek nadal pozostaję bez żadnej informacji a pieniądze są mi niezbędne do wykonania opłat.

Odpowiedz
0 Lajków
Heimdall
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-04-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 592 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

[ Edytowane ]

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 586 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Dostaliśmy sygnał, że 4 kwietnia popołudniu pojawiły się nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Znajdziesz je w Moim ING w zakładce Wiadomości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 3 z 3 (2 515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Priority Pass - limit wejść

Dzień dobry, 

mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.

Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US

...

04-01-2025
Karta kredytowa

Proszę o pomoc. Pracodawca spóźnia się z wypłatą i dlatego spłacę kartę kredytową z opóźnieniem 1 dniowym. Co w takiej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie

03-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.

Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t

...

03-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy