04-04-2023 13:53
Dzień dobry, w dniu wczorajszym tj 03.04.2023 podczas wpłaty 10000 zł wpłatomat pokazał komunikat o błędzie modułu wpłat. Pieniądze pozostały zamknięte w kasetce przy czym prawdopodobnie nie doszło nawet do ich przeliczenia bo nie usłyszałem żadnego charakterystycznego dźwięku, nie pojawiły się na koncie ani prawdopodobnie nie wpadły dalej do odpowiedniej kasetki wewnątrz bankomatu. Ekran wrócił do stanu początkowego z tym, że możliwość kliknięcia i wykonania kolejnej wpłaty została zablokowana a ja pozostałem bez gotówki oraz bez żadnego fizycznego potwierdzenia, że próbowałem wpłacić pieniądze.
Kontaktowałem się z infolinią i zgłosiłem reklamację (101415/042023), która jest w trakcie analizy od wczoraj. Pani z którą rozmawiałem obiecała oznaczyć zgłoszenie jako pilne aczkolwiek nadal pozostaję bez żadnej informacji a pieniądze są mi niezbędne do wykonania opłat.
04-04-2023 14:03 – ostatnio edytowany 06-04-2023 07:39 przez KarolinaM
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję, za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
06-04-2023 07:48
Dostaliśmy sygnał, że 4 kwietnia popołudniu pojawiły się nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Znajdziesz je w Moim ING w zakładce Wiadomości.
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |