23-06-2025 09:21
23-06-2025 14:40
Dzień dobry,
przekazałam prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
23-06-2025 19:55
Dzień dobry,
Mam bliźniaczą sytuację, tylko kwota jest dużo większa (7750 zł) a bank pisze, że odpowiedź zostanie wysłana do 14.07.2025.
Numer zgłoszenia 116893/062025.
Czy można prosić o przyspieszenie?
23-06-2025 19:59
Przekazałem prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją.
23-06-2025 20:01
29-09-2025 11:46
29-09-2025 13:39
W opisanej sytuacji proszę, zgłoś nam sprawę na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.
29-09-2025 14:31
30-09-2025 08:22
Prosimy podaj nam numer zarejestrowanej reklamacji, prześlemy prośbę w jej sprawie do naszego działu reklamacji.
08-10-2025 21:58
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |