23-06-2025 09:21
23-06-2025 14:40
Dzień dobry,
przekazałam prośbę o jak najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
23-06-2025 19:55
Dzień dobry,
Mam bliźniaczą sytuację, tylko kwota jest dużo większa (7750 zł) a bank pisze, że odpowiedź zostanie wysłana do 14.07.2025.
Numer zgłoszenia 116893/062025.
Czy można prosić o przyspieszenie?
23-06-2025 19:59
Przekazałem prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją.
23-06-2025 20:01
29-09-2025 11:46
29-09-2025 13:39
W opisanej sytuacji proszę, zgłoś nam sprawę na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.
29-09-2025 14:31
30-09-2025 08:22
Prosimy podaj nam numer zarejestrowanej reklamacji, prześlemy prośbę w jej sprawie do naszego działu reklamacji.
08-10-2025 21:58
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |