Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Witam serdecznie.
Dnia 5 stycznia około godziny 16:30 we Wrześni przy ulicy warszawskiej dokonałem wpłaty 400 zł przeznaczonych na spłatę zobowiązania którego termin mija w dniu dzisiejszym. Złożyłem swoją pierwszą reklamację w Waszym banku i rozumiem, że tego typu zgłoszeń jest sporo dlatego trzeba tyle czekać , ale awaria wpłatomatu nie wytłumaczy mnie i nie urchoni przed konsekwencjami braku spłaty mojego zobowiązania w terminie. Czy mógłbym prosić o przyspieszenie całego procesu reklamacji bym mógł na czas się wywiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
Damian9405
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2021
Wiadomość 1 z 5 (1 960 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Przepraszam Cię za kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Podaj mi numer Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Prześlę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (1 947 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

002943/012021
Odpowiedz
0 Lajków
Damian9405
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (1 941 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Dziękuję i proszę Cię o trochę cierpliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (1 938 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Damian9405, dostaliśmy sygnał, że są nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (1 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy