07-01-2021 05:08
07-01-2021 06:33
@Damian9405 Przepraszam Cię za kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Podaj mi numer Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Prześlę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże
07-01-2021 06:44
07-01-2021 06:52
@Damian9405 Dziękuję i proszę Cię o trochę cierpliwości.
07-01-2021 08:37
Damian9405, dostaliśmy sygnał, że są nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING 😉
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |