Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Witam serdecznie.
Dnia 5 stycznia około godziny 16:30 we Wrześni przy ulicy warszawskiej dokonałem wpłaty 400 zł przeznaczonych na spłatę zobowiązania którego termin mija w dniu dzisiejszym. Złożyłem swoją pierwszą reklamację w Waszym banku i rozumiem, że tego typu zgłoszeń jest sporo dlatego trzeba tyle czekać , ale awaria wpłatomatu nie wytłumaczy mnie i nie urchoni przed konsekwencjami braku spłaty mojego zobowiązania w terminie. Czy mógłbym prosić o przyspieszenie całego procesu reklamacji bym mógł na czas się wywiązać?
Odpowiedz
0 Lajków
Damian9405
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2021
Wiadomość 1 z 5 (2 693 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Przepraszam Cię za kłopoty z wpłatą pieniędzy na swoje konto. Podaj mi numer Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Prześlę prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że to pomoże Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (2 680 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

002943/012021
Odpowiedz
0 Lajków
Damian9405
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
05-01-2021
Wiadomość 3 z 5 (2 674 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

@Damian9405 Dziękuję i proszę Cię o trochę cierpliwości.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 5 (2 671 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Damian9405, dostaliśmy sygnał, że są nowe informacje w Twojej sprawie. Sprawdź proszę Wiadomości w Moim ING 😉



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 644 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy