Odpowiedz

Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dzień dobry,
W dniu 08.07 wpłacałam pieniądze do wpłatomatu, w momencie przeliczenia, bankomat przestał działać i wyświetlił informację o awarii.
Nie wydał pieniędzy, nie zaksięgował wpłaty. Jedynie oddał kartę.
Pieniądze były wpłacane na konto firmowe, celem regulacji pilnych zobowiązań.
Sprawy priorytetowe… czas na odpowiedz z Państwa strony do 28.07. To zdecydowanie zbyt długo.

Zwracam się z prośba o przyspieszenie reklamacji

Zgłoszenie nr 105694/072023
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 6 (4 011 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Czy można prosić o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 2 z 6 (3 961 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Wysłaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
176
35
02-09-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 960 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dziękuje.
Do dnia jutrzejszego otrzymam zwrot pieniędzy
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 4 z 6 (3 949 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dzien dobry,
Identyczną sytuację miałem wczoraj. 07.08.2023 - Bankomat / wpłatomat - Katowice, ul. Stawowa 10 - nr boczny 7219
Wpłacałem pieniądze (3.900zł) pojawił się komunikat awaria - urządzenie niedostępne. Pieniądze zabrał, pokwitowania nie wydał oraz nie zaksięgował ich na koncie. Złożyłem reklamację, nr 105430/082023. Otrzymałem odpowiedź, że dostanę odpowiedz do 28.08.2023. TO JAKAŚ KPINA!!!!!
To są moje pieniądze!!!
Proszę o przyśpieszenie mojej reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
adamz1313
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2023
Wiadomość 5 z 6 (3 502 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mamy nadzieję, że otrzymasz ją niebawem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 6 z 6 (3 492 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?

07-10-2024
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

my składaliśmy wniosek 5/09, 24/09 przeszedł na punkt 5, podejmujemy ostateczną decyzję, ile czasu może potrwać podejmowanie

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy