10-07-2023 14:14
11-07-2023 08:58
11-07-2023 08:59
Wysłaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji.
11-07-2023 10:01
08-08-2023 11:44
08-08-2023 12:44
Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mamy nadzieję, że otrzymasz ją niebawem.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |