Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Wczoraj chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu przy ul. Zana w Lublinie. Niestety przy próbie wpłacenia doszło do awarii wpłatomatu. Poprosiłam Panią z placówki o zgłoszenie reklamacji (czekałam 30 minut). Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie uwzględniona do 29.08!!! Potrzebuje tych środków teraz a nie za 20 dni… jestem w szoku, że w dzisiejszych czasach dochodzi do takich awarii, ale czytam ze to nie jest odosobniony przypadek.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 458 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 457 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Re.: Ciemny motyw aplikacji

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego w ING 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy