Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Wczoraj chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu przy ul. Zana w Lublinie. Niestety przy próbie wpłacenia doszło do awarii wpłatomatu. Poprosiłam Panią z placówki o zgłoszenie reklamacji (czekałam 30 minut). Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie uwzględniona do 29.08!!! Potrzebuje tych środków teraz a nie za 20 dni… jestem w szoku, że w dzisiejszych czasach dochodzi do takich awarii, ale czytam ze to nie jest odosobniony przypadek.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 142 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
142
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 142 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Oczywiście, temat przewija się od lat, a do tej pory żadnych zmian. 

 

Jeżeli ING tak bardzo kocha maskowane hasła, to niech jest zostawi, ale da możliwość zmiany innym użytkownikom.

 

Oczywiście, że mask

...

28-06-2024
Re: Kredy hipoteczny a umowa o pracę na czas określony

Dzień dobry,

 

Proszę o aktualne informacje o tym, jakie warunki zatrudnienia musi spełnić osoba zatrudniona w oparciu o umowę o pracę na czas określony, zainteresowana kredytem hipotecznym.

 

Dziękuję.

 

P

...

28-06-2024
Re.: Awaria

Witaj,
występowały problemy z działaniem niektórych usług w Moim ING oraz kart. Teraz już możesz realizować transakcje kartą. Nadal możesz nie widzieć wszystkich swoich transakcji w historii.

Przeprasz

...

27-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy