Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Wczoraj chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu przy ul. Zana w Lublinie. Niestety przy próbie wpłacenia doszło do awarii wpłatomatu. Poprosiłam Panią z placówki o zgłoszenie reklamacji (czekałam 30 minut). Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie uwzględniona do 29.08!!! Potrzebuje tych środków teraz a nie za 20 dni… jestem w szoku, że w dzisiejszych czasach dochodzi do takich awarii, ale czytam ze to nie jest odosobniony przypadek.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 329 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
145
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 328 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji

Moj wniosek złożony 25 lipca i dalej na pkt 2. Juz raz chcieli papiery ktore i tak mają. Tragedia 

01-09-2024
Re: BLIK a bankomaty

No właśnie czytałem, że PEKAO ma jakieś systemy archaiczne. Ale ludzie i tak chwalą.

PKO BP przynajmniej ma nowy system (kilka lat temu stworzony) i dla tych co nie wiedzą, BLIK powstał w oparciu o sys

...

31-08-2024
Re: BLIK a bankomaty

Ja ofertę Pekao znam, korzystałem z konta u nich. Problem w tym, że oferta to nie wszystko. A Pekao technologicznie i w przypadku podejścia do klienta leży i kwiczy.

To bank z procedurami z przed 20-30

...

31-08-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy