13-08-2023 10:17
13-08-2023 10:40
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Dzisiaj reklamację możemy przyjąć przez wysłanie do nas wiadomości w Moje ING, po zalogowaniu.
Jak tylko będziesz mieć numer zgłoszenia napisz nam go tutaj, postaramy się pomóc w tej sprawie.
13-08-2023 14:42
13-08-2023 15:08
Dziękuję za podanie numeru reklamacji, przekazałam go do odpowiedniego działu.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |