Odpowiedz

Wpłatomat zabrał pieniądze

w Sosnowcu na ulicy Braci Mieroszewskich 2

W bankomacie po prawej stronie

Wpłaciłem pieniądze w wysokości 15800zł

nie dostając potwierdzenia ani tym bardziej pieniędzy na konto.

Co mam zrobić w takiej sytuacji, jest to skandaliczne że wpłacając tak duża kwotę muszę się martwić czy moje pieniądze są bezpiecznie. Pieniądze są mi potrzebne na już nie bez powodu chciałem je wpłacić
Oczywiście w niedziele nie działa infolinia i nawet nie ma komu tego zgłosić
Odpowiedz
0 Lajków
Patriio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-08-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 865 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Dzisiaj reklamację możemy przyjąć przez wysłanie do nas wiadomości w Moje ING, po zalogowaniu. 

Jak tylko będziesz mieć numer zgłoszenia napisz nam go tutaj, postaramy się pomóc w tej sprawie. 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 861 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

109722/082023
Byłbym bardzo wdzięczny za szybkie rozpatrzenie
Odpowiedz
0 Lajków
Patriio
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-08-2023
Wiadomość 3 z 4 (3 834 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał pieniądze

Dziękuję za podanie numeru reklamacji, przekazałam go do odpowiedniego działu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
411
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy