13-08-2023 10:17
13-08-2023 10:40
Przykro nam, że miała miejsce taka sytuacja. Dzisiaj reklamację możemy przyjąć przez wysłanie do nas wiadomości w Moje ING, po zalogowaniu.
Jak tylko będziesz mieć numer zgłoszenia napisz nam go tutaj, postaramy się pomóc w tej sprawie.
13-08-2023 14:42
13-08-2023 15:08
Dziękuję za podanie numeru reklamacji, przekazałam go do odpowiedniego działu.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |