Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Wczoraj chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu przy ul. Zana w Lublinie. Niestety przy próbie wpłacenia doszło do awarii wpłatomatu. Poprosiłam Panią z placówki o zgłoszenie reklamacji (czekałam 30 minut). Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie uwzględniona do 29.08!!! Potrzebuje tych środków teraz a nie za 20 dni… jestem w szoku, że w dzisiejszych czasach dochodzi do takich awarii, ale czytam ze to nie jest odosobniony przypadek.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 217 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
142
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 217 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy