Odpowiedz

Awaria wpłatomatu

Wczoraj chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu przy ul. Zana w Lublinie. Niestety przy próbie wpłacenia doszło do awarii wpłatomatu. Poprosiłam Panią z placówki o zgłoszenie reklamacji (czekałam 30 minut). Otrzymałam informację, że reklamacja zostanie uwzględniona do 29.08!!! Potrzebuje tych środków teraz a nie za 20 dni… jestem w szoku, że w dzisiejszych czasach dochodzi do takich awarii, ale czytam ze to nie jest odosobniony przypadek.
Numer zgłoszenia: 104809/082023
Proszę o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
ergotamina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-08-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 841 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie w niedługim czasie.


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
172
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 840 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Polecam zrobić to, co ja sam zrobiłem, a mianowicie zmienić bank. Zdaje sobie sprawę, że w ING mają to gdzieś, ale satysfakcja jest po mojej stronie.

22-09-2025
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

W ogóle tematy z prośbami o zmiany/dodanie funkcjonalności wyglądają jak obsługiwane przez boty. Zazwyczaj jest to jedna odpowiedź "dziękujemy, sprawdzimy / zbadamy / przekażemy do działu..." i tyle. ...

22-09-2025
Re: Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Wy sobie ewidentnie robicie jaja ze swoich klientów, przykro się na to patrzy Emotikon: Mrugający

22-09-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy