Odpowiedz

Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dzień dobry,
W dniu 08.07 wpłacałam pieniądze do wpłatomatu, w momencie przeliczenia, bankomat przestał działać i wyświetlił informację o awarii.
Nie wydał pieniędzy, nie zaksięgował wpłaty. Jedynie oddał kartę.
Pieniądze były wpłacane na konto firmowe, celem regulacji pilnych zobowiązań.
Sprawy priorytetowe… czas na odpowiedz z Państwa strony do 28.07. To zdecydowanie zbyt długo.

Zwracam się z prośba o przyspieszenie reklamacji

Zgłoszenie nr 105694/072023
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 1 z 6 (3 744 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Czy można prosić o odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 2 z 6 (3 694 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Wysłaliśmy prośbę o przyspieszenie Twojej reklamacji.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
159
31
02-09-2021
Wiadomość 3 z 6 (3 693 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dziękuje.
Do dnia jutrzejszego otrzymam zwrot pieniędzy
Odpowiedz
0 Lajków
Martini93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
10-07-2023
Wiadomość 4 z 6 (3 682 wyświetleń)

Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Dzien dobry,
Identyczną sytuację miałem wczoraj. 07.08.2023 - Bankomat / wpłatomat - Katowice, ul. Stawowa 10 - nr boczny 7219
Wpłacałem pieniądze (3.900zł) pojawił się komunikat awaria - urządzenie niedostępne. Pieniądze zabrał, pokwitowania nie wydał oraz nie zaksięgował ich na koncie. Złożyłem reklamację, nr 105430/082023. Otrzymałem odpowiedź, że dostanę odpowiedz do 28.08.2023. TO JAKAŚ KPINA!!!!!
To są moje pieniądze!!!
Proszę o przyśpieszenie mojej reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
adamz1313
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-08-2023
Wiadomość 5 z 6 (3 235 wyświetleń)

Re: Re.: Awaria wpłatomatu- brak pieniędzy

Wysłaliśmy prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Mamy nadzieję, że otrzymasz ją niebawem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
142
22
02-09-2021
Wiadomość 6 z 6 (3 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Czy to prawda, że w najbliższym czasie jednak wdrożą Państwo dostęp do bankowości internetowej / aplikacji dla małoletnich 6-13? Taką informację słyszałem w jednej z placówek w związku z ostatnimi zmi

...

13-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Dziękuję za odpowiedź, właśnie zauważyłem w aplikacji w sekcji Co nowego informację, że ING udostępnia kartę wielowalutowa dla nastolatków, ale nadal na stronie w ofercie jest informacja, że nastolatk

...

13-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Udostępniamy możliwość podłączenia konta walutowego do karty Visa wydanej do konta Mobi 13-17. Wymagana jest zgoda rodzica na zarządzanie kartą Visa zbliżeniowa.

13-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy