Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@irhabiAkcja „Po prostu” skupia się na wiadomościach, które wysyłamy do klientów. Chcemy zmieniać język klient-bank w komunikacji codziennej, w sprawach najważniejszych (umowy, regulaminy, pisma informacyjne). Jeśli chodzi o nazewnictwo społeczności, stwierdziliśmy, że skoro lajki – to nie lubiki, a mejle to nie listele – więc zrobiliśmy też badże. W końcu lajki weszły do użycia, choć nie wszyscy mają konto na Facebooku Emotikon: Szczęśliwy

 

Pana uwagę przekazałem już do osób, które zarządzają społecznością. Być może warto się zastanowić nad alternatywną nazwą – a może Pan ma jakąś podpowiedź?

MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 11 z 33 (39 949 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Zwróćmy uwagę, że upraszczanie komunikacji powinno wiązać się również z ograniczaniem korporacyjnej nowomowy.

Odpowiedzi na sugestie i problemy użytkowników nowego systemu bankowości internetowej zazwyczaj to bełkot i frazesy typu "system zaprojektowalismy w oparciu o uwagi użytkowników, zmian nie planujemy"

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 12 z 33 (39 918 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Every message that I receive from ING is in a difficult language, because it is in Polish. Please provide additional language options, such as English.
Odpowiedz
0 Lajków
NelsonOKC
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-03-2017
Wiadomość 13 z 33 (39 675 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!


dawidt pisze:

Zwróćmy uwagę, że upraszczanie komunikacji powinno wiązać się również z ograniczaniem korporacyjnej nowomowy.

Odpowiedzi na sugestie i problemy użytkowników nowego systemu bankowości internetowej zazwyczaj to bełkot i frazesy typu "system zaprojektowalismy w oparciu o uwagi użytkowników, zmian nie planujemy"


Tak jest! Dzisiaj poczytałem na fb parę opinii na temat nowego serwisu online i to w jaki sposób odpowiada bank jest totalną kpiną. Zatem drodzy Państwo upraszczacze języka - przejrzyjcie najpierw to forum, wątki na fb - znajdziecie dla siebie mnóstwo pracy.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 14 z 33 (39 580 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dzień dobry. Jestem specjalistą językoznawcą. Chętnie zostanę ""specjalistą od języka" w ING.
Pozdrawiam!
Odpowiedz
0 Lajków
Filolog
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-03-2017
Wiadomość 15 z 33 (39 575 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@atmt Cały czas musimy upraszczać, nie ukrywamy tego. Prośba do Ciebie – podaj, proszę, kilka przykładów odpowiedzi, o których piszesz. Będzie nam łatwiej zmieniać i szkolić, jeśli będziemy mogli dokładnie ustalić, co nie podoba się klientom.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 16 z 33 (39 531 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@Filolog Dzień dobry, miło nam Szczęśliwy mężczyzna Jeśli masz jakieś uwagi językowe, śmiało pisz tutaj, będziemy obserwować! Dzięki za zainteresowanie Bardzo szczęśliwy mężczyzna

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 17 z 33 (39 530 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!


MarcinG pisze:

@atmt Cały czas musimy upraszczać, nie ukrywamy tego. Prośba do Ciebie – podaj, proszę, kilka przykładów odpowiedzi, o których piszesz. Będzie nam łatwiej zmieniać i szkolić, jeśli będziemy mogli dokładnie ustalić, co nie podoba się klientom.


Proszę bardzo. Oto kilka odpowiedzi od banku na fb:

1. Zmiany były konieczne, by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej. Technologie się zmieniają, np. telefony, które jeszcze kilka lat temu były szczytem osiągnięć, dziś technologicznie są już przestarzałe. Tak samo było z silnikiem naszej aplikacji. Nowy system daje nam więcej możliwości rozwoju. Zależy nam, żeby całą energie, jaką teraz programiści poświęcają na obsługę dwóch systemów, włożyli tylko w Moje ING.

2. Zmiany były konieczne, by móc dalej rozwijać nasz system bankowości internetowej i mobilnej. Technologie się zmieniają, np. telefony. Tak samo było z silnikiem naszej aplikacji. Nowy system daje więcej możliwości rozwoju. Prosimy spróbuj bliżej poznać Moje ING. Jesteśmy gotowi Ci w tym pomóc.

3. Zmieniliśmy naszą bankowość, żeby klienci mogli szybciej i łatwiej zarządzać swoimi pieniędzmi. Często musieliśmy pogodzić oczekiwania różnych użytkowników i nie zawsze mogliśmy zrealizować wszystkie wasze sugestie.

4. Dziękujemy za Twoją opinię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który pracuje nad Moje ING. Dodamy, że zmieniliśmy naszą bankowość, żeby klienci mogli szybciej i łatwiej zarządzać swoimi pieniędzmi. Klienci zgłosili potrzebę rozdzielnia finansów osobistych i firmowych na dwie zakładki tak, aby był widoczny podział obrotów firmowych i transakcji prywatnych. W każdej chwili możesz zamienić wygląd ekranu i przejść z ekranu pokazującego Twoje osobiste finanse i odwrotnie. Wprowadziliśmy tez wiele funkcji, których nie było w poprzednim systemie, np. saldo po każdej transakcji czy inteligentną wyszukiwarkę transakcji. Często musieliśmy pogodzić oczekiwania różnych użytkowników i nie zawsze mogliśmy zrealizować wszystkie sugestie.

To są cztery różne odpowiedzi. Generowane chyba przy użyciu Ctrl+C, Ctrl+V. Już lepiej, żeby bank nie odpowiadał wcale niż ma wstawiać te same frazesy za każdym razem. Ma się wrażenie, że po drugiej stronie nie siedzi żywy człowiek tylko automat. To z pewnością klientom się nie podoba.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 18 z 33 (39 519 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@atmt Dzięki za konkret. Rzeczywiście, gdy w jednym wątku pojawia się kilkanaście razy podobne pytanie, jest pokusa, aby dać gotową odpowiedź Szczęśliwy mężczyzna A już tak całkiem serio - wiem, że jest jeszcze droga przed nami i nie jesteśmy doskonali. Znamy sprawę i pracujemy nad tym, aby nasze wszystkie odpowiedzi były jak najlepiej spersonalizowane.

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 19 z 33 (39 401 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@NelsonOKC, thank you for your comment. Unfortunately, currently all the messages we sent are in Polish. If you have any questions – call our contact centre. Our consults speak English – they will be happy to help.

We can’t promise that the English versions of messages will appear soon, but we will try to see what can we do about it.

 

Kind regards,

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
6
8
14-02-2017
Wiadomość 20 z 33 (39 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy