Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Pomyłka przy limicie zadłużenia

Witam. Kilka dni temu złożyłem wniosek o niewielki limit 1000zl. Dziś przeglądając dokumenty zorientowałem się, że podałem błędne dane. Nie dodałem do kiedy mam umowy i we wniosku wyszlo, że są na czas nieokreślony. Co gorsza jedna z umów kończy się formalnie w ostatnim dniu tego roku także pewnie limit zostałby nie przyznany. Co zrobić w tej sytuacji ? Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
ggLuk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
28-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (6 559 wyświetleń)

Re: Pomyłka przy limicie zadłużenia

Przy wniosku kredytowym to Ty oświadczasz, że dane, które podjesz, są zgodne z prawdą. Jeśli jednak wkradł się błąd do Twojego wniosku, powinieneś zrezygnować z danego produktu i złożyć wniosek jeszcze raz, zwracając uwagę na dane, które podajesz. Pamiętaj, że my zawsze możemy Cię poprosić o wgląd do Twojej umowy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
262
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 4 (6 507 wyświetleń)

Re: Pomyłka przy limicie zadłużenia

Tak wiem, że jestem odpowiedzialny za to co podałem, jednak no niestety wkradł się błąd. Czy rezygnacje z takiego limitu zadłużenia mogę złożyć online czy musze osobiscie stawić się w oddziale banku?

Odpowiedz
0 Lajków
ggLuk1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
28-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (6 480 wyświetleń)

Re: Pomyłka przy limicie zadłużenia

@ggLuk1 Limit w koncie osobistym możesz zamknąć w Moim ING lub w oddziale. Aby zrobić to w Moim ING wystarczy, że wybierzesz swoje konto na stronie głównej. I w szczegółach konta znajdziesz opcję Zamknij limit.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (6 426 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy