Odpowiedz

Błąd forum?

Kilka razy próbowałem zamieścić post w temacie "nowy system bankowości internetowej" z cytowaniem postu z dnia 23-02-2016 użytkownika KatarzynaA, ale post po kliknięciu na "Publikuj" się nie pojawia. Wydaje mi się, że zminia się tylko licznik postów, bez ich publikacji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (33 716 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Dodawałeś ten sam wpis wiele razy, co spowodowało, że trafił do spamu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (33 654 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Rozumiem, ale dlaczego się nie dodał za pierwszym razem?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (33 633 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

@Mitchris Przyczyną takiej sytuacji może być błędne działanie przeglądarki internetowej. Proponuję wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej – w większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete – następnie proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (33 520 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Żeby nie otwierać nowego tematu, w kwestii błędów w działaniu, dziś przy logowaniu miałem taką sytuację (załącznik).

Niby byłem zalogowany (górny pasek menu), a jakby mnie nie było (komunikat i okno logowania) Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (28 098 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?


@Konto usunięte Dziękujemy za zgłoszenie i zrzut ekranu. Sprawdzimy to po naszej stronie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (28 062 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy