Odpowiedz

Wiadomości prywatne

Od pewnego czasu istnieje problem z odbieraniem wiadomości Prywatnych.

Próbuje odczytać otrzymane i dostaje komunikat jak w załączniku.

Ktoś ma podobny problem? 

Stąd, @ŁukaszK cierpliwości, odpowiem najszybciej jak problem ustanie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (19 811 wyświetleń)

Re.: Wiadomości prywatne

Problem był rzeczywiście pod chromem, ale już go nie ma. Dziękujemy Ci za zgłoszenie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (19 555 wyświetleń)

Re.: Wiadomości prywatne

Nie używam Chrome, ale OK Emotikon: Szczęśliwy

Korzystam z Safari lub Firefox i na obu miałem problem.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (19 540 wyświetleń)

Re.: Wiadomości prywatne

Jak problem się ponowi to prosimy o informację zwrotną i na nowo to sprawdzimy.

 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (19 537 wyświetleń)

Re.: Wiadomości prywatne

Problemy ustąpiły Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (18 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy