28-04-2017 17:13
Od pewnego czasu istnieje problem z odbieraniem wiadomości Prywatnych.
Próbuje odczytać otrzymane i dostaje komunikat jak w załączniku.
Ktoś ma podobny problem?
Stąd, @ŁukaszK cierpliwości, odpowiem najszybciej jak problem ustanie.
10-05-2017 09:19
Problem był rzeczywiście pod chromem, ale już go nie ma. Dziękujemy Ci za zgłoszenie ![]()
10-05-2017 09:55
Nie używam Chrome, ale OK ![]()
Korzystam z Safari lub Firefox i na obu miałem problem.
Pozdrawiam.
10-05-2017 09:57
Jak problem się ponowi to prosimy o informację zwrotną i na nowo to sprawdzimy.
13-07-2017 07:47
Problemy ustąpiły ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025