28-04-2017 17:13
Od pewnego czasu istnieje problem z odbieraniem wiadomości Prywatnych.
Próbuje odczytać otrzymane i dostaje komunikat jak w załączniku.
Ktoś ma podobny problem?
Stąd, @ŁukaszK cierpliwości, odpowiem najszybciej jak problem ustanie.
10-05-2017 09:19
Problem był rzeczywiście pod chromem, ale już go nie ma. Dziękujemy Ci za zgłoszenie ![]()
10-05-2017 09:55
Nie używam Chrome, ale OK ![]()
Korzystam z Safari lub Firefox i na obu miałem problem.
Pozdrawiam.
10-05-2017 09:57
Jak problem się ponowi to prosimy o informację zwrotną i na nowo to sprawdzimy.
13-07-2017 07:47
Problemy ustąpiły ![]()
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025