28-04-2017 17:13
Od pewnego czasu istnieje problem z odbieraniem wiadomości Prywatnych.
Próbuje odczytać otrzymane i dostaje komunikat jak w załączniku.
Ktoś ma podobny problem?
Stąd, @ŁukaszK cierpliwości, odpowiem najszybciej jak problem ustanie.
10-05-2017 09:19
Problem był rzeczywiście pod chromem, ale już go nie ma. Dziękujemy Ci za zgłoszenie ![]()
10-05-2017 09:55
Nie używam Chrome, ale OK ![]()
Korzystam z Safari lub Firefox i na obu miałem problem.
Pozdrawiam.
10-05-2017 09:57
Jak problem się ponowi to prosimy o informację zwrotną i na nowo to sprawdzimy.
13-07-2017 07:47
Problemy ustąpiły ![]()
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona pła
... 13-11-2025Prosimy zatem o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
13-11-2025