Odpowiedz

Błąd forum?

Kilka razy próbowałem zamieścić post w temacie "nowy system bankowości internetowej" z cytowaniem postu z dnia 23-02-2016 użytkownika KatarzynaA, ale post po kliknięciu na "Publikuj" się nie pojawia. Wydaje mi się, że zminia się tylko licznik postów, bez ich publikacji.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (33 191 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Dodawałeś ten sam wpis wiele razy, co spowodowało, że trafił do spamu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (33 129 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Rozumiem, ale dlaczego się nie dodał za pierwszym razem?

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 6 (33 108 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

@Mitchris Przyczyną takiej sytuacji może być błędne działanie przeglądarki internetowej. Proponuję wyczyścić pliki cookie oraz pamięć podręczną przeglądarki internetowej – w większości przeglądarek opcja ta jest wywoływana kombinacją klawiszy Ctrl-Shift-Delete – następnie proszę ponownie uruchomić przeglądarkę.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (32 995 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?

Żeby nie otwierać nowego tematu, w kwestii błędów w działaniu, dziś przy logowaniu miałem taką sytuację (załącznik).

Niby byłem zalogowany (górny pasek menu), a jakby mnie nie było (komunikat i okno logowania) Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (27 573 wyświetleń)

Re.: Błąd forum?


@Konto usunięte Dziękujemy za zgłoszenie i zrzut ekranu. Sprawdzimy to po naszej stronie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
584
126
12-04-2017
Wiadomość 6 z 6 (27 537 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024