09-03-2025 16:10
Byłem zainteresowany zaciągnięciem kredytu gotówkowego. Otrzymałem od Państwa ofertę z niższym oprocentowaniem, długo się zastanawiałem, wreszcie wypełniłem wniosek w aplikacji. Otrzymałem informację iż otrzymam decyzję w postaci sms w kolejnym dniu roboczym. Niestety decyzji nie było w ciągu kliku kolejnych dni, więc podjąłem próbę kontaktu celem otrzymania informacji co dzieje się z wnioskiem. Kontakt telefoniczny okazał się niemożliwy - rozmowa z botem. Pisałem kilkukrotnie z różnymi osobami na chat celem wyjaśnienia - za każdym razem otrzymując informację że trzeba czekać, że wniosek jest analizowany. Po około 2 tygodniach i wielu próbach kontaktu otrzymałem wiadomość, iż wniosek się przeterminował i nie jest analizowany. Pomimo tego od czasu przesłania wniosku, czyli około 1,5 miesiąca temu, nadal widnieje on na moim koncie, w moich wnioskach kredytowych jako analizowany. Próbowałem wyjaśnić sytuację składając 2 reklamacje i także w oddziale ING. Na reklamację brak odpowiedzi, a w oddziale Pani zaproponowała mi złożenie kolejnej reklamacji i żebym sobie może złożył kolejny wniosek...
Jestem Państwa klientem od 18 lat i sposób obsługi mnie przez Państwa oceniam jako żenujący. Czy istnieje sposób na wyjaśnienie tej sytuacji i kontakt z kimś kompetentnym ? Czy po prostu powinienem dać sobie spokój i pójść do innego banku ?
10-03-2025 16:20
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy - dostaniesz odpowiedź w terminie, który przekazaliśmy Ci podczas rejestracji zgłoszenia. Jeśli masz w tej kwestii pytania, napisz do nas na czacie w Moim ING.
16-03-2025 22:00
Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle ING potrzebuje czasu na odpowiedź). Brawo, jakość obsługi na najwyższym poziomie ...
Bardzo dziękuję ![]()
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al