25-03-2020 21:15
26-03-2020 07:00
26-03-2020 07:39
Już nie mogę czytać tych bredni..
Czy udostępni w tym tygodniu, czy kolejnym, co to zmieni? Każdy powinien być gotowy na opłacanie rat zgodnie z harmonogramem.
Zachowujecie się jakby to się Wam należało, ma być i to szybko!!
Przede wszystkim to że banki wprowadzają takie rozwiązania to nie jest przymus, tylko rekomendacja, każdy Bank może wprowadzić to na swój sposób, lub nie wprowadzić w ogóle. To że ING zdecydował się zaproponować taką możliwość, to ukłon w stronę Klientów
26-03-2020 07:54
Miarą zdolności kredytowej nie powinno być zaświadczenie o dochodach, lecz obrót na koncie połączony z statystykami oszczędności. Jeżeli masz oszczędności to są one gwarancją tego że zarobiłeś, poradziłeś sobie z budżetem i odłożyłeś.
Natomiast jeżeli klient nie wykazuje gwarancji powinien skorzystać z ubezpieczenia i powinno być to warunkiem koniecznym. Państwo i banki idą obecnie na rękę, bo wiedzą że jeżeli nie pomogą, to wszystko w PL stanie i będzie to poważniejszym problemem. niż wydłużenie okresu kredytowania.
Zaznaczyć jednak trzeba, że interpretacje przy kolejnej współpracy z bankiem będą naprawdę różne. IING należy do bardzo restrykcyjnych banków w kwestiach lini kredytowej. Przeważnie ING na tle innych banków wylicza nam mniejszą zdolność kredytową i wymaga lepiej formy zatrudnienia do uwiarygodnienia swoich zarobków. Nie bez powodu, bank ma najmniejszą ilość kredytów hipotecznych, które wystawione są na ryzyko egzekucji - odsprzedania, licytacji na giełdzie.
Bank nie bez powodu posiada doskonałe wyniki finansowe o których można poczytać w raportach rocznych udostępnianych przez bank.
Z pewnością po całym kataklizmie, będziemy mogli spodziewać się zmian w systemie bankowym, prawie bankowym.
26-03-2020 21:37
sa juz wnioski i wszystko jest ok proste wszystko pisze piekna sprawa jako klient banku bardzo jestem zadowolony super
26-03-2020 22:02
26-03-2020 22:17
zobaczymy jak rozpatrza te wnioski i ile to bedzie trwało ale po za tym to jako klient to jestem zadowolony max
26-03-2020 23:33
27-03-2020 08:46
"Zawieszenie spłaty kredytu dostępne jest dla kredytów uruchomionych do 31.12.2019r."
27-03-2020 08:49
W przypadku pożyczek wziętych od stycznia 2020 roku zachęcam Was do wypełnienia wniosku o restrukturyzację i kontakt z naszym zespołem. Więcej informacji o restrukturyzacji i odpowiedni wniosek znajdziecie tutaj.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025