18-03-2020 22:23
19-03-2020 13:18
19-03-2020 14:46
19-03-2020 14:47
Ciężko mi się odnieść do informacji, które dostałaś na infolinii, natomiast my również pracujemy nad zawieszeniem rat i to nawet do 6 miesięcy. Zachęcam do śledzenia naszej strony https://www.ing.pl/o-banku/jak-dzialamy. Tam jest już informacja o tym, co planujemy. Wnioski udostępnimy w przyszłym tygodniu i będzie można je składać zdalnie.
23-03-2020 10:47
Dalej nie ma tych wniosków
23-03-2020 11:15
Zgodnie z informacją Banku, mają zostać udostępnione po 23 marca. Cierpliwości, na pewno będą.
24-03-2020 11:12 | Edytowano: 24-03-2020 11:15
25-03-2020 11:19
25-03-2020 21:12
25-03-2020 21:15
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |