18-03-2020 22:23
19-03-2020 13:18
19-03-2020 14:46
19-03-2020 14:47
Ciężko mi się odnieść do informacji, które dostałaś na infolinii, natomiast my również pracujemy nad zawieszeniem rat i to nawet do 6 miesięcy. Zachęcam do śledzenia naszej strony https://www.ing.pl/o-banku/jak-dzialamy. Tam jest już informacja o tym, co planujemy. Wnioski udostępnimy w przyszłym tygodniu i będzie można je składać zdalnie.
23-03-2020 10:47
Dalej nie ma tych wniosków
23-03-2020 11:15
Zgodnie z informacją Banku, mają zostać udostępnione po 23 marca. Cierpliwości, na pewno będą.
24-03-2020 11:12 | Edytowano: 24-03-2020 11:15
25-03-2020 11:19
25-03-2020 21:12
25-03-2020 21:15
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025