18-03-2020 22:23
19-03-2020 13:18
19-03-2020 14:46
19-03-2020 14:47
Ciężko mi się odnieść do informacji, które dostałaś na infolinii, natomiast my również pracujemy nad zawieszeniem rat i to nawet do 6 miesięcy. Zachęcam do śledzenia naszej strony https://www.ing.pl/o-banku/jak-dzialamy. Tam jest już informacja o tym, co planujemy. Wnioski udostępnimy w przyszłym tygodniu i będzie można je składać zdalnie.
23-03-2020 10:47
Dalej nie ma tych wniosków
23-03-2020 11:15
Zgodnie z informacją Banku, mają zostać udostępnione po 23 marca. Cierpliwości, na pewno będą.
24-03-2020 11:12 | Edytowano: 24-03-2020 11:15
25-03-2020 11:19
25-03-2020 21:12
25-03-2020 21:15
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025