18-03-2020 22:23
19-03-2020 13:18
19-03-2020 14:46
19-03-2020 14:47
Ciężko mi się odnieść do informacji, które dostałaś na infolinii, natomiast my również pracujemy nad zawieszeniem rat i to nawet do 6 miesięcy. Zachęcam do śledzenia naszej strony https://www.ing.pl/o-banku/jak-dzialamy. Tam jest już informacja o tym, co planujemy. Wnioski udostępnimy w przyszłym tygodniu i będzie można je składać zdalnie.
23-03-2020 10:47
Dalej nie ma tych wniosków
23-03-2020 11:15
Zgodnie z informacją Banku, mają zostać udostępnione po 23 marca. Cierpliwości, na pewno będą.
24-03-2020 11:12 | Edytowano: 24-03-2020 11:15
25-03-2020 11:19
25-03-2020 21:12
25-03-2020 21:15
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al