Odpowiedz

zmiana dnia płatności raty

Cześć!

 

Chciałbym zmienić dzień płatności raty, np. na 25 dzień miesiąca. Jaki jest koszt takiego aneksu?

Czy zmiana daty płatności powoduje również zmianę pobierania opłaty za ubezpieczenie?

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 1 z 4 (7 717 wyświetleń)

Re: zmiana dnia płatności raty

Aneks jest bezpłatny. Zmieni się także data pobierania składki ubezpieczeniowej. 
Możesz go podpisać w placówce. Jeśli jest więcej niż jeden kredytobiorca, to wszyscy muszą być obecni. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (7 601 wyświetleń)

Re: zmiana dnia płatności raty

A co się wtedy dzieje z wakacjami kredytowymi?

Odpowiedz
0 Lajków
gpp15927
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
3
04-12-2022
Wiadomość 3 z 4 (7 514 wyświetleń)

Re: zmiana dnia płatności raty

Wniosek o wakacje się nie zmienia, nadal korzystasz z nich zgodnie z wysłaną przez Ciebie dyspozycją. Przy czym pierwsza rata po zmianie okresu będzie ratą wyrównującą - w zależności, czy okres rozliczeniowy zostanie wydłużony czy skrócony. 

Podpisanie takiego aneksu jest możliwe tylko w naszej placówce bankowej. Zapraszamy wcześniej do umówienia się na takie spotkanie na naszej infolinii hipotecznej (32 357 00 57) lub na czacie w Moje ING. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (7 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy