Odpowiedz

Wyższa rata po nadpłacie

Dzień dobry. Czy może mi ktoś wyjaśnić czemu po nadpłacie kredytu i opcji zmniejszenie raty w harmonogramie pokazuje że będzie ona wyższa o 130 zł jak przed nadpłatą? Co miesiąc nadpłacać ale pierwszy taz w harmonogramie pokazuje ze rata będzie wyższa. Czemu tak jest ?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
21-07-2022
Wiadomość 1 z 4 (3 448 wyświetleń)

Re.: Wyższa rata po nadpłacie

U mnie było to samo w czasie wakacji kredytowych harmonogram płatał figle, pózniej wszystko wróciło do normy .Jednak zdecydowałam się na jedną większą nadpłatę po pierwszej turze wakacji kredytowych. Finalnie skróciłam okres kredytowania aneksem ,aż o 84 mc
Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
40
8
06-08-2022
Wiadomość 2 z 4 (3 411 wyświetleń)

Re.: Wyższa rata po nadpłacie

Ja tez robię większe nadpłaty plus co miesiąc 500 zł plus to co mi zeszli z raty
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
21-07-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 376 wyświetleń)

Re: Wyższa rata po nadpłacie

@Wojtek1980 Dzień dobry, przez Społeczność nie możemy sprawdzić tej sytuacji. To jest kontakt ogólny. Prosimy Cię o wizytę w placówce. Specjalista hipoteczny sprawdzi Twoją sytuację.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 277 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy