Odpowiedz

Re.: zdolność kredytowa

każdego dnia inny termin podjęcie 12,18,25... szkoda słów może powiedzcie po prostu nie jesteście wydolni?
delfin
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
22-02-2016
Wiadomość 21 z 24 (5 352 wyświetleń)

Re.: zdolność kredytowa

u mnie to już 35 dni roboczych.... ale dalej czekam, śnieg sypie, deszcz pada pogoda niezaciekawa, więc mi się nie śpieszy.

stomex
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
2
22-02-2016
Wiadomość 22 z 24 (5 346 wyświetleń)

Re.: zdolność kredytowa

@delfin @stomex Spodziewaliśmy się i byliśmy przygotowani na zwiększoną ilość wniosków, które do nas wpłyną. Jednak nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania klientów naszą ofertą. Wnioski rozpatrujemy w kolejności przyjęcia. Przepraszamy za wydłużony termin ich rozpatrywania.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 23 z 24 (5 257 wyświetleń)

Re.: zdolność kredytowa

mam już pozytyw z innego banku. Rzeczywistość pokazuje, że jednak nie byliście przygotowani
Odpowiedz
0 Lajków
delfin
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
4
22-02-2016
Wiadomość 24 z 24 (5 250 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy