25-02-2016 19:34
25-02-2016 20:17
u mnie to już 35 dni roboczych.... ale dalej czekam, śnieg sypie, deszcz pada pogoda niezaciekawa, więc mi się nie śpieszy.
26-02-2016 13:13
@delfin @stomex Spodziewaliśmy się i byliśmy przygotowani na zwiększoną ilość wniosków, które do nas wpłyną. Jednak nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania klientów naszą ofertą. Wnioski rozpatrujemy w kolejności przyjęcia. Przepraszamy za wydłużony termin ich rozpatrywania.
26-02-2016 13:24
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024