25-02-2016 19:34
25-02-2016 20:17
u mnie to już 35 dni roboczych.... ale dalej czekam, śnieg sypie, deszcz pada pogoda niezaciekawa, więc mi się nie śpieszy.
26-02-2016 13:13
@delfin @stomex Spodziewaliśmy się i byliśmy przygotowani na zwiększoną ilość wniosków, które do nas wpłyną. Jednak nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania klientów naszą ofertą. Wnioski rozpatrujemy w kolejności przyjęcia. Przepraszamy za wydłużony termin ich rozpatrywania.
26-02-2016 13:24
W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |