30-04-2019 08:58
@Alutka11 Informacje o brakujących dokumentach przekazuje zawsze doradca, który prowadzi przez proces wnioskowania. Jeśli nie przekazał takiej informacji i uważasz, że przeciąga proces, skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzimy wtedy, który to wniosek i jaki doradca. Zależy nam na sprawnej obsłudze, więc skontaktuj się z nami przez bankowość internetową lub przez infolinię, abyśmy mogli ustalić o kogo konkretnie chodzi.
30-04-2019 10:39
@BarbaraN Po uzupełnieniu wniosku o wszystkie dokumenty, na decyzję ostateczną czeka się aktualnie około tygodnia. W tym tygodniu wypadają 2 dni świąteczne, dlatego też czas oczekiwania może ulec wydłużeniu.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |