30-04-2019 08:58
@Alutka11 Informacje o brakujących dokumentach przekazuje zawsze doradca, który prowadzi przez proces wnioskowania. Jeśli nie przekazał takiej informacji i uważasz, że przeciąga proces, skontaktuj się z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzimy wtedy, który to wniosek i jaki doradca. Zależy nam na sprawnej obsłudze, więc skontaktuj się z nami przez bankowość internetową lub przez infolinię, abyśmy mogli ustalić o kogo konkretnie chodzi.
30-04-2019 10:39
@BarbaraN Po uzupełnieniu wniosku o wszystkie dokumenty, na decyzję ostateczną czeka się aktualnie około tygodnia. W tym tygodniu wypadają 2 dni świąteczne, dlatego też czas oczekiwania może ulec wydłużeniu.
Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Proszę, spróbuj jeszcze raz wyczyścić pliki cookie i pamięć podręczną w tych przeglądarkach zaznaczając opcję "od samego początku" oraz sprawdź, czy na pewno wersje przeglądarek są zaktualizowane. Jeś
... 22-03-2025To być tam wymusza ciemny system, niektóre aplikacje tak się przestawiają. ING niestety nie chce. Nie szperałem w ustawieniach. Za to widziałem, że mbnak giełda ma możliwość zmiany motywu. W niej ładn
... 21-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
7 | |
5 | |
5 |