10-11-2022 09:00
Witam. zastanawiam się nad grubą nadpłatą albo może i całkowitą wcześniejszą spłatą kredytu hipotecznego. obecne warunki są jakie są i może lepiej wyjść z oszczędności, albo sprzedać nieruchomość "inwestycyjną" niemałej grupie kupującej za gotówkę i pozbyć się znacznej części kredytu lub jego całości. Pytanie - czy bank jest zainteresowany tym, aby klientów mających takie rozterki przekonać jednak do tego aby pozostali? Wiem, że dla typowej "pani z czata" to może być zupełnie nie do ogarnięcia (sądząc po innych sprawach jakie tam próbowałem załatwić i po innych komentarzach na tym forum) więc pomijam tą ścieżkę. Z perspektywy banku i załamania się akcji kredytowej -> warto może pomyśleć o ofercie, która przytrzyma obecnych klientów, którzy póki co jeszcze mają kredyty i na których bank zarabia...ale dla których decyzja o redukcji zadłużenia (w tym do zera) jest realną opcją. Pomijając demagogię i slogany - bank na akcji kredytowej zarabia i zapewne chce nadal zarabiać. Pytanie czy jest skłonny do tego aby spotkać się w innym miejscu niż obecnie jeśli chodzi o warunki?
11-11-2022 10:04
Dziękujemy za przesłaną sugestię dotyczącą naszej oferty. Na tę chwilę zachęcamy do śledzenia oferty na naszej stronie.
14-11-2022 13:49
nie no, to przebija "panią z czata" zero ścieżki żeby spróbować jakoś o tym porozmawiać indywidualnie?
15-11-2022 13:47 | Edytowano: 15-11-2022 13:47
16-11-2022 15:30
W tym temacie zachęcamy już bezpośrednio do kontaktu z naszym działem obsługi kredytów hipotecznych w placówce lub na infolinii. Jest ona dostępna pod numerem 32 357 00 57 w dni robocze od 8:00 do 20:00.
16-11-2022 21:48
17-11-2022 11:44
Ten sam bank, ale w Holandii. Hipoteka okolice 4%, dane z dzisiaj. Można? Ja na prawdę nie rozumiem, czemu banki na siłę brną w kierunku powtórki z CHF...
23-11-2022 21:13
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024