22-03-2016 11:13
22-03-2016 11:21
Ostatni dokument dotyczył umowy przedwstępnej a wymagał go analityk od podejmowania decyzji ostatecznej.. widocznie wczęsniej się nie dopatrzyli..
Ale faktycznie ogólnie dość szybko u mnie to idzie porównując z Wami od doradców zewnętrznych. Tyle, że ja nic na infolini sie nie dowiem, bo tam nie mają podglądu do mojego wniosku.. tylko doradca z oddziału może mi przekazywać informacje.
22-03-2016 12:36
23-03-2016 23:16
05-06-2017 15:21
WITAM
A ja mam takie pytanie.
Dostałem wstępną pozytywną decyje. Pani powiedziała ze teraz pobiorą mi 420zł za wycene.
I takie pytania mam.
Czy coś dalej może pójść nie tak? aha na mieszkanie jest kredyt zaciagnięty w ing w 2014r
A co jesli składałbym wnioski w innych bankach, to z każdego pobiorą za wycene mimo iż nie skorzystam przecież z wsyzstich tylko jednego??
Ile trwają pozostałe rzeczy od wstepnej decyzji?
06-06-2017 12:56
Decyzja wstępna nie jest gwarancją otrzymania kredytu. Sprawdzamy również nieruchomość, która ma być dla nas zabezpieczeniem. Decyzja ostateczna będzie podjęta po wycenie, jest to koszt który pojawia się przed udzieleniem kredytu. Możesz skorzystać z wyceny za pośrednictwem naszego banku lub dostarczyć swój operat szacunkowy. To Ty decydujesz gdzie zlecisz wycenę mieszkania. Przykro mi, nie jesteśmy w stanie sprawdzić szczegółów dotyczących Twojego wniosku. W sprawie czasu oczekiwania i ewentualnie dostarczanych dodatkowo dokumentów, należy kontaktować się z doradcą u którego składasz wniosek.
06-06-2017 14:34
06-06-2017 16:22
Proszę o kontakt z osobą, u której był składany wniosek.
01-07-2017 11:26
witam
Mam jeszcze pytania.
Kredyt mam przyznany ale jeszcze nie uruchomiony.
Raty będzie sam bank sobie pobierał z konta (konto i kredyt w ing) czy ja mam robić przelewy?
Czy bank sam sprawdza kiedy nastąpi wpis do hipoteki czy ja mam w jakiś sosób mu to udowodnić aby zmiejszyli mi oprocentowanie?
dziekuje
03-07-2017 10:54
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić rachunku powiązanego z kredytem. Aby ustalić czy jest to konto bieżące proszę ponownie przesłać pytanie po zalogowaniu do bankowości elektronicznej lub zadzwonić do nas. Infolinia dostępna jest pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-21.00 oraz w soboty 8.00-16.00.
Wpis banku do Księgi Wieczystej zweryfikujemy w przeglądzie elektronicznym KW po otrzymaniu zawiadomienia z sądu, że wpis został dokonany.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S