Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Czas oczekiwania na decyzję ostateczną

Dzień dobry,
Składałem wniosek wraz z operatem szacunkowym o kredyt hipoteczny przez doradcę. W dniu 10.03 został zarejestrowany.
13.04 została wydana pozytywna decyzja wstępna z prośbą o przesłanie dokumentów z ZUS: Subkonto ubezpieczonego oraz Informacje o podstawach i skladkach za 12 miesiecy.
Dokumenty zostały wysłane przez doradcę kurierem do centrali banku 14.04.

Stan wniosku dalej ten sam - pkt. 3 wynik analizy.

Umowa przyrzeczona musi zostać zawarta do 30.04.

Czy istnieje szansa, że decyzja końcowa nie zostanie wydana do tego dnia?

Z góry dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Mstank
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
16-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (5 101 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania na decyzję ostateczną

@Mstank Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych-  ten termin liczymy od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
466
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (5 018 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania na decyzję ostateczną

Termin jest liczony od momentu zmiany statusu wniosku na krok 5 czy od momentu kiedy faktycznie uzyskaliście wszystkie dokumenty?
Odpowiedz
0 Lajków
Iull
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
22-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 544 wyświetleń)

Re: Czas oczekiwania na decyzję ostateczną

Czas ten liczymy od momentu otrzymania kompletu dokumentów. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 443 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy