Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

[ Edytowane ]

Dzień dobry!
Przy podpisywaniu umowy kredytowej w połowie 2021r. zdecydowałem się na droższy wariant ubezpieczenia nieruchomości, miało to obniżyć marżę o 0,05%. Ubezpieczenie uruchomiło się [zaczęło pobierać składkę] 2 miesiące temu, ale marża nie spadła. Pytanie brzmi - dlaczego?
I gdzie można zobaczyć składowe naszej marży? Chciałbym wiedzieć jaki jest w niej aktualnie wibor, jaka marża, czy są jakieś zniżki, zwyżki itd.
Czemu tego nie ma w Moim ING?

Odpowiedz
0 Lajków
Las3k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
20-09-2022
Wiadomość 1 z 5 (7 264 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Sprawdź, co masz zapisane w umowie kredytowej. W mojej marża była od razu obniżona z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia nieruchomości, a nie dopiero od momentu uruchomienia ubezpieczenia. 

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
158
57
01-04-2020
Wiadomość 2 z 5 (7 243 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Faktycznie chyba tak jest, cieszymy się Emotikon: Szczęśliwy
Pozostaje aktualne pytanie o podejrzenie składowych oprocentowania kredytu. Nawet w wiadomości, które dostaje przy zmianie oprocentowania co pół roku nie jest to napisane, tylko "gotowa" liczba.

Odpowiedz
0 Lajków
Las3k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
20-09-2022
Wiadomość 3 z 5 (7 235 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Ale wysokość marży też masz zapisaną w umowie.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
158
57
01-04-2020
Wiadomość 4 z 5 (7 185 wyświetleń)

Re: Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Szczegóły Twojego kredytu możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Zapraszamy do kontaktu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
85
11
19-05-2022
Wiadomość 5 z 5 (7 090 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy