Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

[ Edytowane ]

Dzień dobry!
Przy podpisywaniu umowy kredytowej w połowie 2021r. zdecydowałem się na droższy wariant ubezpieczenia nieruchomości, miało to obniżyć marżę o 0,05%. Ubezpieczenie uruchomiło się [zaczęło pobierać składkę] 2 miesiące temu, ale marża nie spadła. Pytanie brzmi - dlaczego?
I gdzie można zobaczyć składowe naszej marży? Chciałbym wiedzieć jaki jest w niej aktualnie wibor, jaka marża, czy są jakieś zniżki, zwyżki itd.
Czemu tego nie ma w Moim ING?

Odpowiedz
0 Lajków
Las3k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
20-09-2022
Wiadomość 1 z 5 (6 817 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Sprawdź, co masz zapisane w umowie kredytowej. W mojej marża była od razu obniżona z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia nieruchomości, a nie dopiero od momentu uruchomienia ubezpieczenia. 

czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
158
57
01-04-2020
Wiadomość 2 z 5 (6 796 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Faktycznie chyba tak jest, cieszymy się Emotikon: Szczęśliwy
Pozostaje aktualne pytanie o podejrzenie składowych oprocentowania kredytu. Nawet w wiadomości, które dostaje przy zmianie oprocentowania co pół roku nie jest to napisane, tylko "gotowa" liczba.

Odpowiedz
0 Lajków
Las3k
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
20-09-2022
Wiadomość 3 z 5 (6 788 wyświetleń)

Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Ale wysokość marży też masz zapisaną w umowie.

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
158
57
01-04-2020
Wiadomość 4 z 5 (6 738 wyświetleń)

Re: Re.: Zmniejszenie marży o 0,05% przy ubezpieczeniu w wariancie rozszerzonym

Szczegóły Twojego kredytu możemy sprawdzić na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00. Zapraszamy do kontaktu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
82
11
19-05-2022
Wiadomość 5 z 5 (6 643 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy