24-03-2020 17:59
Witam,
czy w związku z kolejnymi zaleceniami naszego rządu bank wreszcie pozwoli klientom na zlecenie wypłaty kolejnych transz kredytów hipotecznych online?
Deweloper nie będzie czekał wiecznie, a biorąc pod uwagę to, że większość rzeczy da się aktualnie zrobić online, miło by było gdyby wreszcie ten proces również zostałby zmieniony z tradycyjnej wizyty w banku na nowoczesne potwierdzenie w Moim ING, w szczególności w takiej sytuacji. Biorąc pod uwagę zdrowie nie tylko Państwa pracowników, ale również klientów.
Pozdrawiam
25-03-2020 15:45
Dziękujemy za sugestię na ten temat. Zdrowie naszych klientów oraz pracowników jest dla nas ważne. Pracujemy obecnie nad usprawnieniem wielu procesów. Twoje zgłoszenie, przekazałam do odpowiedniego zespołu. Zachęcam Cię do śledzenia naszych aktualności na stronie. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco.
07-04-2020 10:40
Czy są może jakieś nowe informacje w temacie uruchamiania kolejnych transz kredytu, bez konieczności wizyty w oddziale ?
07-04-2020 20:33
Stale monitorujemy sytuację związaną z epidemią. Na ten moment nie podjęliśmy decyzji o tym, aby transzę kredytu uruchamiać bez wizyty w oddziale.
09-04-2020 23:17
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S