Odpowiedz

Status wniosku

Witam. Czy ktoś miał taką sytuację, że taki status widniał kilka dni mimo kompletu dokumentów ? Status pojawił się w czwartek, doradca zapewnia że wszystko jest złożone okej, dosyłał tylko operat w pdf ale to jeszcze przed zmianą statusu. Na infolinii nic nie mogą powiedzieć. Pani powiedziała tylko że status powinien się zmienić następnego dnia.
Czas nas bardzo nagli dlatego każdy dzień zwłoki to kiepska sytuacja. 🙁
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 1 z 9 (9 425 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

wygląda na to, że oprócz operatu analityk poprosił o coś jeszcze. być może była to jakaś ***ółka i Twój doradca uzupełnił to we własnym zakresie, nie angażując Ciebie. niemniej jednak gdyby w najbliższych dniach "roboczych" status się nie zmienił to poproś o wyjaśnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1410
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
02-04-2020
Wiadomość 2 z 9 (9 396 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie jest identyczna sytuacja. Dzwoniłam do doradcy finansowego poprosić o wyjaśnienie sytuacji, kontaktował się z ING i powiedział żeby cierpliwie czekać, że niedługo status powinien się zmienić i powinna być decyzja ostateczna. Możesz też się skontaktować ze swoim doradcą, może powie coś więcej. Daj znać jak coś się zmieni.
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 9 (9 246 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.

Odpowiedz
0 Lajków
justyna881
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
08-04-2020
Wiadomość 4 z 9 (9 238 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Oby nie! Ja cały czas liczę na to, że wszystko się uda pomimo pandemii
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 5 z 9 (9 226 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My informację o RODO otrzymaliśmy 17.03, a na ten moment status wniosku to:
Analizujemy Twoje dokumenty. Po zakończonej analizie Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
klodia27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
21
1
30-03-2020
Wiadomość 6 z 9 (9 207 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie właśnie status wskoczył na: "Wygląda na to, że mamy juz wszystko. Podejmujemy decyzje", takze pewnie lada chwila zmieni sie i u Ciebie Szyhar
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 7 z 9 (9 186 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie dziś powinna być ostateczna. Więc siedzę i czekam
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 8 z 9 (9 157 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła Emotikon: Szczęśliwy Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Jano188
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
29-03-2020
Wiadomość 9 z 9 (9 156 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż o

...

07-07-2025
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl

07-07-2025
Re: Opcja zobaczenia danych kart platniczych w moim ing

Szkoda ze nie ma lepszego kontaktu aby proponować funkcję bezpośrednio osoba wyżej tylko ze musimy je proponować na forum z którego moderatorzy MOGĄ zaproponować to dalej ale nie muszą.

06-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy