Odpowiedz

Status wniosku

Witam. Czy ktoś miał taką sytuację, że taki status widniał kilka dni mimo kompletu dokumentów ? Status pojawił się w czwartek, doradca zapewnia że wszystko jest złożone okej, dosyłał tylko operat w pdf ale to jeszcze przed zmianą statusu. Na infolinii nic nie mogą powiedzieć. Pani powiedziała tylko że status powinien się zmienić następnego dnia.
Czas nas bardzo nagli dlatego każdy dzień zwłoki to kiepska sytuacja. 🙁
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 1 z 9 (8 441 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

wygląda na to, że oprócz operatu analityk poprosił o coś jeszcze. być może była to jakaś ***ółka i Twój doradca uzupełnił to we własnym zakresie, nie angażując Ciebie. niemniej jednak gdyby w najbliższych dniach "roboczych" status się nie zmienił to poproś o wyjaśnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1410
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
02-04-2020
Wiadomość 2 z 9 (8 412 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie jest identyczna sytuacja. Dzwoniłam do doradcy finansowego poprosić o wyjaśnienie sytuacji, kontaktował się z ING i powiedział żeby cierpliwie czekać, że niedługo status powinien się zmienić i powinna być decyzja ostateczna. Możesz też się skontaktować ze swoim doradcą, może powie coś więcej. Daj znać jak coś się zmieni.
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 9 (8 262 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.

Odpowiedz
0 Lajków
justyna881
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
08-04-2020
Wiadomość 4 z 9 (8 254 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Oby nie! Ja cały czas liczę na to, że wszystko się uda pomimo pandemii
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 5 z 9 (8 242 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My informację o RODO otrzymaliśmy 17.03, a na ten moment status wniosku to:
Analizujemy Twoje dokumenty. Po zakończonej analizie Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
klodia27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
21
1
30-03-2020
Wiadomość 6 z 9 (8 223 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie właśnie status wskoczył na: "Wygląda na to, że mamy juz wszystko. Podejmujemy decyzje", takze pewnie lada chwila zmieni sie i u Ciebie Szyhar
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 7 z 9 (8 202 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie dziś powinna być ostateczna. Więc siedzę i czekam
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 8 z 9 (8 173 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła Emotikon: Szczęśliwy Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Jano188
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
29-03-2020
Wiadomość 9 z 9 (8 172 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Priority Pass - limit wejść

Dzień dobry, 

mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.

Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US

...

04-01-2025
Karta kredytowa

Proszę o pomoc. Pracodawca spóźnia się z wypłatą i dlatego spłacę kartę kredytową z opóźnieniem 1 dniowym. Co w takiej sytuacji? Pozdrawiam serdecznie

03-01-2025
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,

 

mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.

Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t

...

03-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy