Odpowiedz

Status wniosku

Witam. Czy ktoś miał taką sytuację, że taki status widniał kilka dni mimo kompletu dokumentów ? Status pojawił się w czwartek, doradca zapewnia że wszystko jest złożone okej, dosyłał tylko operat w pdf ale to jeszcze przed zmianą statusu. Na infolinii nic nie mogą powiedzieć. Pani powiedziała tylko że status powinien się zmienić następnego dnia.
Czas nas bardzo nagli dlatego każdy dzień zwłoki to kiepska sytuacja. 🙁
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 1 z 9 (8 288 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

wygląda na to, że oprócz operatu analityk poprosił o coś jeszcze. być może była to jakaś ***ółka i Twój doradca uzupełnił to we własnym zakresie, nie angażując Ciebie. niemniej jednak gdyby w najbliższych dniach "roboczych" status się nie zmienił to poproś o wyjaśnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1410
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
15
1
02-04-2020
Wiadomość 2 z 9 (8 259 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie jest identyczna sytuacja. Dzwoniłam do doradcy finansowego poprosić o wyjaśnienie sytuacji, kontaktował się z ING i powiedział żeby cierpliwie czekać, że niedługo status powinien się zmienić i powinna być decyzja ostateczna. Możesz też się skontaktować ze swoim doradcą, może powie coś więcej. Daj znać jak coś się zmieni.
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 3 z 9 (8 109 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.

Odpowiedz
0 Lajków
justyna881
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
08-04-2020
Wiadomość 4 z 9 (8 101 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

Oby nie! Ja cały czas liczę na to, że wszystko się uda pomimo pandemii
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 5 z 9 (8 089 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My informację o RODO otrzymaliśmy 17.03, a na ten moment status wniosku to:
Analizujemy Twoje dokumenty. Po zakończonej analizie Twój specjalista skontaktuje się z Tobą.
Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
klodia27
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
21
1
30-03-2020
Wiadomość 6 z 9 (8 070 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie właśnie status wskoczył na: "Wygląda na to, że mamy juz wszystko. Podejmujemy decyzje", takze pewnie lada chwila zmieni sie i u Ciebie Szyhar
Odpowiedz
0 Lajków
Natalia50550
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-03-2020
Wiadomość 7 z 9 (8 049 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

U mnie dziś powinna być ostateczna. Więc siedzę i czekam
Odpowiedz
0 Lajków
szyhar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
13-03-2020
Wiadomość 8 z 9 (8 020 wyświetleń)

Re.: Status wniosku

My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła Emotikon: Szczęśliwy Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry Emotikon: Szczęśliwy

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Jano188
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
29-03-2020
Wiadomość 9 z 9 (8 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy