04-04-2020 16:43
04-04-2020 18:33
09-04-2020 10:09
09-04-2020 10:21
Pewnie szukają powodu, żeby odmówić w obliczu wirusa. W innym banku odmowę miałam już ponad tydzień temu.
09-04-2020 10:31
09-04-2020 11:02
09-04-2020 11:56
09-04-2020 13:26
09-04-2020 13:28
My też przez kilka dni mieliśmy dodatkowo w statusie notkę n.t. brakujących dokumentów. Po kilu dniach zniknęła Jeżeli wszystko dostarczyłeś, don't worry
Pozdrawiam
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024